Alla inlägg under juni 2011

Av Therese Nilsson - 18 juni 2011 11:14


Idag har jag en saknar dag.. Saknar Nilla enormt,saknar mina systrar o deras barn,saknar mina föräldrar,saknar mina vänner i Tomelilla,saknar nån att dela livet med,saknar nån att hitta på bus med,saknar att sitta på en utesevering med mina vänner... Saknar saknar saknar.... Vet ente varför jag känner så idag.. Jag e absolut inte deppig,är hur glad som helst idag men saknar ändå.. Aja,blir säkert bättre med dagen,ska ju servera ikväll på ett bröllop.. Det sägs ju att man kan träffa sin blivande man på ett bröllop,kanske blir de så? haha,vi får se.. :-)


Hade en underbar kväll igår,Kristina var här o vi pratade om allt mellan himmel o jord.. Så skönt att få prata av sej ibland.. Sen åkte jag ju även inlines för första gången o jaaa jag släppte Kristian o åkte typ 2 meter själv.. :-P Men de e bara till att öva,öva,öva o öva lite till så sitter det där.. :-) Innan sommaren e slut ska jag kunna.. =)


Ett stort Grattis till Nette & Rolle som gifter sej idag i Tomelilla kyrka.. All lycka till Er..   


Nä,nu ska jag gå o sova lite till,e sliten idag.. Fast borde nog först räkna ut hur dags jag ska köra för att komma i tid.. Hmm.. Aja,de löser sej.. :-)


Puss till alla som förtjänar de..

Av Therese Nilsson - 16 juni 2011 21:21

Japp,teèt höll jag precis på att sätta i fel hals,det kom en blixt o en ening mycket muller precis när jag tagit en slurk te.. Var ju inte alls beredd på det,men men.. :)

Hade en bara vara hemma dag imåndags vilket var underbart efter helgen,var ju ute i Ystad ilördags med flickorna.. Blev inte så himla full utan mer trött.. Söndagen tillbringades på Tosselilla med Emma,Linda o Jenny.. :-D Lagom sliten var man på kvällen såde blev soffan den kvällen osse..  Har jobbat som vanligt Tisdag-Torsdag o blir även jobb imorron,ska köra Trelleborg själv för första gången... :-S Men de ska nog gå bra.. Ska strax hoppa i säng så jag kommer i tid till jobbet..


Just de,jag tappar ju en hel del hår o har aldrig gjort de förr, men då visar de sig att man e deprimerad bara för man tappar hår? Alltså e jag deprimerad enligt läkarna.. Hmm,nää tror ente de va?!


Sitter o myser i morgonrock o dricker en kopp te o lyssnar på regnet o lite åska då o då.. Nä,dricka upp sen borsta gaddarna o sova.. Sov så gott alla.. :-)

Av Therese Nilsson - 9 juni 2011 21:27


Redan Torsdag kväll,vart tar tiden vägen? :-S Jobbat mina 3 dagar iveckan men ska även hoppa in imorron o jobba,ska lära mig ännu en ny runda.. :-) Extra pengar,ja tack! Uppdaterar mer efter helgen..


Du får mig att le,omedvetet eller medvetet.. De e bara Du som kan svara på den frågan.. Du gör mig på så bra humör.. Du gör mig så glad varje gång jag träffar dej,men de finns ju ett hinder.. O de e bara Du som kan förändra din situation.....


Bajbaj..

Av Therese Nilsson - 3 juni 2011 19:40


Fredag e nog veckans dag,satt o pratade med en kollega idag om att just jobba en Fredag. Alla är på så bra humör o alla är glada o man lixom bara njuter av att jobba en fredag,är ju van vid att jobba tisdag-torsdag men idag fick jag hoppa in o jobba extra o det är såå skönt.. :-) Man är lixom så härligt trött en fredag kväll.just ikväll är jag på underbart humör o vill bara hitta på nåt typ ut o dansa,spela minigolf eller bara sitta på en uteservering men ingen vill hitte po nudd.. :-(  Ska snart ta en dusch sen inta soffan o se när Sverige möter Moldavien.. Fredagsfilmerna börjar ju ändå inte förän kl 21 eller 22. Sen blir det till att packa oxå.Ska tillbringa min helg i Fredriksberg o vara djurpassare åt två hundar,fyra hästar o några katter.. Det finns ju inget mysigare än att vara i stallet på morgonen o mysa med dom.. O imorgon på dagen ska vi ha loppis hos Carro o Jocke,o däremellan ska jag hämta mina nya glassyn.. :-D Sen på kvällen ska vi fira Lucas,Vidar o Ludvig.. :-D Så de blir en fullspäckad dag men attans vad kul de ska bli..Söndagen tillbringas i stallet,på stranden o en Österlentur med Nilla o en liten picknick.. Kvällen avslutas med grillat hemma hos föräldrarna.. O Måndagen ska jag bara befinna mig hemma,på stranden o ta de lugnt o ladda inför en jobbevecka.. Sen helgen efter e de full rulle igen.. Men jag gillar de..


Puss o Kram Alla... :-)

Ovido - Quiz & Flashcards