Alla inlägg under juni 2012

Av Therese Nilsson - 27 juni 2012 22:00

mmm,de e jag verkligen o borde ligga i sängen o snarka nu, men ska bara blogga av mig lite.. Jag är skit tramsig, löjlig, fjortisaktig o massa andra ord men jag kan verkligen konsten med att sätta käppar i hjulet för mig själv o bli lycklig.. O nu kommer ni tycka att jag e super löjlig men jag "träffade" en karl på en dejtingsida.. Moget va o sitta där? =/ Jag e väldigt emot såna sidor egentligen men jag var bara inne o kollade en sista gång den där kvällen o vips så fick jag ett mail av en kille, vi började maila, vi mailade rättarsagt i 4 timmar den natten.. Vi bytte nummer o redan på morgonen efter hördes vi igen o sen hördes vi resten av lördagen o likaså på söndagen.. På söndag kvällen när vi pratat får jag nån jävla snetändning eller nåt som jag inte kan sätta namn på.. Men jag ställde en fråga som jag absolut egentligen inte hade med att göra o han tog den väldigt personligt så nu är allt kört i botten.. Jag har bett om ursäkt o förklarat bakgrunden till frågan men fick i svar att han ska fundera på hur vi ska göra.. Han ska inte få nån skit alls efter de svaret för de e Jag själv som sumpat detta    Jag har kört det i botten tack vare min osäkerhet från att ha träffat karlar som bara sårat mig så grymt mycket,Jag gjorde fel.. Varför gjorde jag de? Hur FAN kunde jag ställa frågan? Denna personen med risk för att låta fjortis igen,men han var nåt speciellt fastän vi inte träffats.. Så himla trevlig,ser sjukt bra ut o en massa andra fina egenskaper.. Så ja,jag e nog lite deppig för detta men jag ska fånga tillbaka han igen.. Men hur vet jag inte    Nä,nu ska jag inte skriva mer utan gå o lägga mig i sängen o drömma om den som merän gärna får värma mitt hjärta.. Suckar djupt.. Denna jävla kärlek o dessa jävla karlar! Fast å andra sidan så finns de dom som e nåt speciellt.. Nä,Therese de finns de inte för ingen e värd dej så du kommer leva singel hela livet!!!  Hoppas mobilen snart piper till... Men den e ganska tyst   


Tack Thilda, min älskade vän för Du lyssnar på mig fastän jag e en liten fjortis i detta fallet..   


Av Therese Nilsson - 24 juni 2012 19:59


Jag skulle vilja säga att jag är Lycklig! Ja, ni läste rätt, jag är lycklig! =D


Allt går verkligen på rätt håll nu, mer tänker jag inte säga.. ;-) Vill bara skrika ut det, men nä tror jag håller på de lite till ;-) Hoppas ni kommer stöta mig o vara glada för min skull =)


        

Ovido - Quiz & Flashcards