Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Vårtecken!

Av Therese Nilsson - 18 februari 2013 20:13

Så härligt det är att trots det ligger snö så finns det vårtecken.. :)


Som ni redan vet så händer det mycket, för mycket saker i mitt liv just nu.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete rent ut sagt,har ännu inte förstått att hon aldrig mer kommer sitta vid min sida eller att jag aldrig mer kommer få prata med henne.. Att jag viskade dom där orden i ditt öra innan vi lämnade sjukhuset ångrar jag verkligen inte en sekund..   Jag ser dej fortfarande sitta hemma vid köksbordet o massa andra saker,men inga som jag vill dela med mig.. Imorgon ska vi få veta vad det är för skugga Pappa har i halsen,jag e rädd!    Mina muskler o jag är inte riktigt överrens än,har fortfarande svin ont i dom emellanåt o det är inte nån latmask som sitter nånstans utan min kropp behöver helt klart vila.. Så nu tittas det på en resa utomlands väldigt snart.. Tänk sol,bad,god mat o underbart sällskap..     Men mitt i denna karusell så finns det verkligen saker jag skulle vilja skrika ut men jag vågar inte,för när man har sorg ska man inte få vara glad o må bra.. Enligt mig själv så just nu går jag emot mina egna ord.. Men jag kan inget hjälpa,jag e så himla glad för detta! Har aldrig känt såhär!    Men mer får ni inte veta   


Nu ska jag krypa ner i soffan under täcket igen med det där löjliga leendet ni vet.. Trevlig kväll!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 19 maj 2013 20:01

Natten som jag ska börja jobba så har jag alltid svårt att komma till ro.. När jag lägger mig så kommer alla tankar kring Mamma, Pappa o såklart om mig själv.. Hur jag egentligen mår osse vidare, tänker inte gå djupare på hur jag egentligen mår men d...

Av Therese Nilsson - 24 april 2013 13:54

Hemma idag från jobb,har haft migrän sen igår o läste på sjukvårdsupplysningens hemsida att det kan hålla i sig upp till fyra dygn.. Men tänker ändå jobba imorgon,får ta med mig en kräkpåse i bilen.. I övrigt så är det skit i mitt liv.. Oroligt o rör...

Av Therese Nilsson - 21 april 2013 12:28

Sitter hemma i Herrestad o väntar på tvättenska bli kklar så jag kan köra hem.. Adeles låt Someone like you spelas på radion o av nån anledning så trillar tårarna ner för mina kinder.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete idag.. Har städat lite snabb...

Av Therese Nilsson - 20 oktober 2012 23:55

Sitter med Mamma på hennes rum på Pave avdelningen.. Tankarna snurrar i huvudet på mig, varför drabbar detta just oss? Varför min Mamma? Varför min Pappa? Kan vi inte skruva tillbaka tiden så alla e friska? Hur länge till ska vi gå igenom detta? Kan ...

Av Therese Nilsson - 13 augusti 2012 21:20

Ja, det har de verkligen varit.. Kändes som de tog en evighet att köra ut alla mina 23 stopp idag , fanns ingen ork lixom.. Men nu ska jag sluta gnälla, vet att ni inte vill läsa gnälliga saker.. Men de finns gott om tankar i mitt huvud o jag måste f...

Ovido - Quiz & Flashcards