Alla inlägg under juli 2011

Av Therese Nilsson - 7 juli 2011 21:39


Fredag imorron o jag längtar.. Ska jobba extra imorron o sen kanske till Falsterbo på kvällen eller till den vän som verkligen ställer upp när livet suger duktigt! Såna vänner uppskattas,vänner som sätter sitt eget åt sidan o tar fram en axel där jag får gråta ut på. Tack du för ditt stöd ikväll,var nära ett sammanbrott ett tag men tack vare dej så fixade jag det.. Idag har som sagt varit en jobbig dag eller vecka ska jag kanske säga. Först i tisdags fick vi Pappas röntgen besked o det var åt de positiva hållet o idag fick vi veta Mammas röntgen besked o det var inte så bra men jag orkar inte tänka på de eller skriva om det.. Men jag e ledsen,tårarna rinner så jag knappt ser bokstäverna på datan.. Varför drabbar allt oss??!! Det får räcka nu! Är dessutom så sjukt besviken,ledsen o arg på en "vän"! Går inte in på det men du lär märka vem du är!


Jag trodde vi var vänner som ställer upp i med o motgång men du bevisade idag att du inte gör det. Ja,jag gnäller kanske mycket men va fan hade du gjort om båda dina föräldrar haft cancer? Pröva att sätta dej in i min sits,du hade inte släppt dom två sekunder i från dej! Ja,jag gnäller,tjatar o är skit krävande som vän men de e för jag tycker att man som vän delar allt! Vill man inte dela allt med mig som vän,då kan man räkna bort mej som din vän! jag har andra problem än att oroa mig över vår vänskap,inte första gången detta.. jag e ledsen o behöver en vän men du flyr fältet!TACK,då vet jag var du står!


Åhhhh,så många hårda ord! Men,min blogg! Skriver vad fan jag vill här!   


Strunt samma,jag har ju lite nyheter o glada saker att se framemot.. Hösten kommer bli såå bra.. Förhoppningsvis sitter jag på planet ner till Nilla den 27 augusti en vecka,11/10 ska vi se britney spears i Malmö,12/11 ska vi se Melissa Horn i Malmö o dessutom har jag kanske kanske kanske fått ny lägenhet så då blir de flytt ganska snart oxå.. :-)


Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards