Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Ibland blir jag djup,för djup..

Av Therese Nilsson - 21 april 2012 08:30


Ibland när man sitter ensam så tänker man en hel del, eller iaf Jag för jag e en extrem tänkare.. Som ni säkert förstod på min facebook så tillbringade jag dagen på Sjukhuset med Mamma.. Varför vill jag inte gå in på men det är ingen fara.. Jag hade en helt underbar kväll igår fastän jag satt ensam hemma, den där kvällen behövdes för att ladda mina batterier.. Jag gick o la mig runt 23 tiden o ställde kl på 7.30 för ska med bussen till Ystad om en timme.. Först blir de lite häng på stan med Thilda o ikväll blir de fest hos Maria o sen utgång.. Längtar riktigt mycket, ska bara se till så jag kan vara med hela kvällen för har inte festat på ett tag.. Men de ska nog bli bra =) Nån som e nykter ikväll o vill vara taxi? Hör av er isf =)


Häromdagen skrev jag till en vän att Livet kan bara bli bättre om man haft en svacka, men när jag väl började tänka på "citatet" så insåg jag att Livet inte kan bli bättre för mig iaf.. Mitt Liv kommer inte bli bättre när jag förlorar min Mamma i denna jävla elaka sjukdomen.. Jag vet att hon kommer att komma till himlen o sitta där på molnen tillsammans med Frida o Farmor o titta ner o ha koll på mig, men jag vill inte Mamma ska lämna mig, aldrig nånsin ska hon lämna mig! Ens föräldrar ska man ha kvar genom nästan hela livet, vi har så mycket kvar att uppleva tillsammans t.ex mina barn, mitt bröllop, mitt liv överlag ska vi uppleva tillsammans.. De finns ingen som nånsin kommer kunna ersätta hennes plats, hon har burit på mig i 9 månader, uppfostrat mig, skämt bort mig så Nej,ingen kan ta hennes plats.. Jag Älskar Dej Mamma o vi kommer att fixa detta tillsammans!   

 

Det finns så mycket mer o annat jag skulle behöva få av mig men jag låter bli.. Jag e så enormt tacksam för att ha såå fina vänner som Katta, Carro o Thilda! Ni ställer verkligen upp i ur o skur! Ni betyder så mycket som jag nete kan beskriva, hoppas ni vet de! Älskar Er! <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 19 maj 2013 20:01

Natten som jag ska börja jobba så har jag alltid svårt att komma till ro.. När jag lägger mig så kommer alla tankar kring Mamma, Pappa o såklart om mig själv.. Hur jag egentligen mår osse vidare, tänker inte gå djupare på hur jag egentligen mår men d...

Av Therese Nilsson - 24 april 2013 13:54

Hemma idag från jobb,har haft migrän sen igår o läste på sjukvårdsupplysningens hemsida att det kan hålla i sig upp till fyra dygn.. Men tänker ändå jobba imorgon,får ta med mig en kräkpåse i bilen.. I övrigt så är det skit i mitt liv.. Oroligt o rör...

Av Therese Nilsson - 21 april 2013 12:28

Sitter hemma i Herrestad o väntar på tvättenska bli kklar så jag kan köra hem.. Adeles låt Someone like you spelas på radion o av nån anledning så trillar tårarna ner för mina kinder.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete idag.. Har städat lite snabb...

Av Therese Nilsson - 18 februari 2013 20:13

Så härligt det är att trots det ligger snö så finns det vårtecken.. :)   Som ni redan vet så händer det mycket, för mycket saker i mitt liv just nu.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete rent ut sagt,har ännu inte förstått att hon aldrig mer komm...

Av Therese Nilsson - 20 oktober 2012 23:55

Sitter med Mamma på hennes rum på Pave avdelningen.. Tankarna snurrar i huvudet på mig, varför drabbar detta just oss? Varför min Mamma? Varför min Pappa? Kan vi inte skruva tillbaka tiden så alla e friska? Hur länge till ska vi gå igenom detta? Kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards