Alla inlägg under oktober 2011

Av Therese Nilsson - 23 oktober 2011 12:24


o ändå ligger jag inne på soffan,inte likt mej alls men idag e ingen bra dag.. Igår skulle jag hjälpa Pappa där hemma med att fixa deras nya häck men fick istället tillbringa två timmar på Nova kliniken med han.. Efter två timmars väntan hittade dom inget men med tanke på hur han mår så e jag sjukt orolig.. Systersonen är oxå dålig o jag känner mig så sjukt jäkla hjälplös,inte får jag komma dit heller för då kan jag få bakterierna med mig o själv bli dålig. Men jag vill ju så gärna hjälpa dom men istället sitter man hemma o funderar på hur man kan klona sig o vara både hos syster o hjälpa dom o även hemma hos Pappa så han får färdigt i trädgården. Jag orkar tyvärr ente göra de själv,så hade jag haft hjälp av nån så hade jag gjort de men nu har jag inte de så får låta bli. Jag skulle vilja hämta hit min systerson så systers o man får sova ut ordentligt o få mer kraft till allt dom går igenom nu.. F*n,varför????!!!! Finns de en spola tillbaka knapp av livet?


Det var länge sen jag hade en sån här dag,tankarna bara far i huvudet hela tiden,har en klump i magen som jag haft de senaste 2 veckorna som kommer av oro. Mitt leende klistrar jag på så ingen kan se hur jag mår egentligen,inte lönt att säga att man inte mår bra för då mår den man pratar med ännu sämre än mig. Jag har en ordentlig svacka idag,men låter mig själv må såhär så hoppas jag på att de gått bort tills imorron.. Ska försöka få i mig nåt att äta nu sen blir de soffan igen,som tur e aå visas de repriser idag..


Over and out for this day..

Ovido - Quiz & Flashcards