Alla inlägg under maj 2012

Av Therese Nilsson - 21 maj 2012 21:30

mmm,man skulle kunna tro de iaf.. 28 grader varmt har sett i bilen som mest.. Naijs :)


Vill bara be om ursäkt till mina vänner för att jag kanske ente riktigt orkar lyssna på Era problem just nu.. Har ganska många tankar i mitt huvud o försöker tacklas med dom först.. Som tur är,så har jag ett jobb att gå till, för där måste jag släppa allt annat o koncentrera mig på jobbet.. Jag säger de igen Förlåt om jag inte orkar lyssna! Alla har vi problem, ente bara vi i min familj men de e skillnad på problem o ilandsproblem.. Kanske elakt sagt men ni förstår säkert.. Festen ilördags för Pappa gick bättre än väntat, jätte trevligt var det.. Tills jag bröt ihop o grät som ett litet barn.. Mamma fattades lixom, de var så tomt o tråkigt utan henne.. Men! Som de ser ut just nu så får hon komma hem imorron om inget drastiskt händer.. =) Lovar att vara fitt for faijt nästa vecka! Jag e enormt tacksam för alla mess, samtal, pm på fejjan o allt annat! Utan er alla som hör av er till mig hade jag inte klarat de såhär långt! Ni e guld värda!   


Nu en dusch sen sängen, sovmorgon till kl 12 imorron.. :)

Av Therese Nilsson - 8 maj 2012 20:36


Tårarna bara rinner,vet inte av vilken anledning.. Men dom rinner o jag kan inte få stopp på dom.. =(


Gråter så jag har ont i halsen o nästan hyperventelerar..



Av Therese Nilsson - 6 maj 2012 20:53

Hej o Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag!


Jag har både roliga saker o tråkiga saker att berätta.. Börjar med dom roliga såklart ;) Dom har fått stopp på Mammas tumörer! Så himla skönt e de!   Äntligen så känns de på rätt håll! =) Tråkiga: Berör min Pappa men vad de handlar om vill jag inte skriva ut.. De e inget allvarligt, eller jo lite men läkarna har koll på han.. Hoppas jag!! Som om de aldrig tar slut för oss?! Jag hoppas bara på ett mirakel så att allt ska bli bra o dom ska bli friska.. Har många tankar i huvudet men inte så många som innan o de kan jag tacka jobbet förr, på jobbet måste jag släppa allt privat o koncentrera mig på jobbet ju.. Nackdelen e att när man kommer hem o sätter sig ensam så kommer tankarna igång o då kommer alltid tårarna oxå..    Men, tack vare mina fina vänner som jag kan ringa med gråten i halsen så känner jag att livet e på rätt håll.. Jag har verkligen dom bästa som finns,dom som man kan gråta o skrika ut ens arghet inom mig o all besvikelse över att just mina föräldrar e dåliga.. Tack för att Ni finns! Har sagt de många ggr förr o kommer säga de många ggr till.. Jag har haft en underbar dag idag med Thilda, tacksam för alla skratt vi fick ihop.. De e sånt som gör att jag tar mig igenom livet.. <3


Nu e de dax att skriva bordsplaceringen till Pappas 60 års fest.. Ja,fastän han mår dåligt så kommer vi ha fest.. Tyck o tänk vad ni vill, men de e Pappas önskan o vad gör man ente för sina föräldrar.. <3 GoNatt!

Ovido - Quiz & Flashcards