Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Therese Nilsson - 12 mars 2011 21:08


Sitter nyduschad i soffan o bara njuter av att vara hemma ensam en lördag kväll.. Jag älskar förvisso att ha folk här men ibland e de underbart att sitta själv en lördag kväll.. Kollar melodifestivalen o håller tummarna för Nicke Borg, han ska vinna! Okej? Allra helst så får Eric Saade sova sked med mig inatt..   


Idag e en dag som jag varit väldigt kluven om mycket här i livet.. Har lixom inte kommit igång med det jag hade planerat har lixom fastnat i tankeverksamheten..  Jag vet inte vad som är upp eller ner ibland för jag funderar så himla mycket..Det handlar inte om mina vänner för där vet jag vilka som e mina real friends, utan de handlar om livet o dess gång..  Gjorde jag rätt som flyttade från mina vänner? Hur länge ska jag jobba där jag jobbar? Ska jag börja plugga? Ska jag flytta längre uppåt på västkusten? Vad vill jag egentligen med mitt liv? Jag har en del planer för mitt liv men vissa av dom går inte att genomföra av olika anledningar. Egentligen har jag ett alldeles underbart liv, jag omger mig av människor som tycker om mig för den jag är o jag tycker om dom för den dom e.. Jag har kommit till ro med mitt liv sen jag flyttade hit, fastän man får sånahär bakslag ibland.. Men har man inte dåliga dagar kan man inte uppskatta det bra i livet.. Undrar dock ibland hur länge man ska vänta saker o ting innan det kommer ske nåt.. Släpp o gå vidare? Japp, it`s time for that now even if i have a broken heart.. Tack till Nilla,Sofie,Thilda,Katta o Carro för ni verkligen orkar med mig o mina bekymmer.. <3


Nu ska sängen renbäddas o jag ska snart hoppa ner i den, måste ju vara pigg imorron när föräldrarna kommer men först en strandpromenad med Cicci på jobbet.. Ska bli mysigt när M o P kommer.. :)


Fridens mina vänner..

  


Av Therese Nilsson - 12 mars 2011 13:01



Förstår jag ingeting.. Men kanske så det ska vara här i livet?



Ovido - Quiz & Flashcards