Alla inlägg den 20 april 2011

Av Therese Nilsson - 20 april 2011 18:52


Idag har det varit lite halv taskigt väder, sol ena sekunden o molnigt nästa men jag har ändå lyckats bli solbränd i plyttet.. :-) Idag har de varit full rulle på jobbet,märks de e lediga dagar på väg för då skickar folk mer saker.. Men skoj för då har vi ju nåt att göra.. Äntligen är våren o sommaren o jag längtar som fasiken, tänk att sitta på en uteservering en kväll o äta gott o ta nåt gott att dricka till o bli lite små lurig..  

:-D  Såå najs ju..


En jobbdag kvar denna veckan o på fredag sticker jag hem till Ystad o ska möta upp Nilla för en myskväll,kanske med mina föräldrar oxå, vi får se.. Men de kommer bli thaimat o pizza o en massa prat.. Vill ju inte att du ska åka i från mej igen,vill ha dej hemma denna sommaren men jag förstår dej oxå.. Du kan iaf räkna med besök i september månad, då kommer jag att komma ner till dej.. :-D  Älskar dej till stjärnorna o tillbaka..   


Påskafton kommer bli tuff, måste stiga upp senast kl 06.00 för att åka iväg på hästtävling kl 06.30 till Willands utanför Åhus med Katta,men vad gör man inte för sina vänner? Jag e peppad o hon e peppad så vi siktar väl på seger? ;-) Kvällen tillbringas i Mossby på 30 års fest, ska bli super kul.. :-) Påskdagen har vi inte riktigt bestämt vad som händer, blir förhoppningsvis hopptävling i Blentarp då med Sofie.Dumt att åka på hopptävling utan häst man blir såå sjukt sugen på att börja rida igen o allra mest att tävla.. När jag blir stor ska jag köpa mej en häst.. :-)  Annandag påsk firar ajg iaf hemma i Trelleborg,jobb dagen efter ju.. :-)


Åt min sista pizza idag på ett bra tag framöver, äcklig var den oxå.. Måndag tar jag tag i dieten men ska köra ett smakprov på den imorron redan.. :-) Ja,de var allt för mej idag..


Hoppas ni får en fin påsk, för de ska jag ha.. ;-)


Puss o kram till er som förtjänar det..

Ovido - Quiz & Flashcards