Alla inlägg den 21 april 2013

Av Therese Nilsson - 21 april 2013 12:28

Sitter hemma i Herrestad o väntar på tvättenska bli kklar så jag kan köra hem.. Adeles låt Someone like you spelas på radion o av nån anledning så trillar tårarna ner för mina kinder.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete idag.. Har städat lite snabbt till pappa o det är precis som alla tankar kommer då,det är ju en syssla som mamma alltid gjorde.. Så fort jag är ensam här så kommer tankarna om Mamma, innan gick jag o tänkte på nyår.. När vi satt där inne o väntade på att hon skulle bli bra igen så vi allihopa kunde åka hem.. Det finns så mycket som jag skulle vilja berätta för dig Mamma men jag antar att du redan vet vad som händer i mitt liv.. Saknar dig så in i helvete idag Mamma,snälla kom tillbaka frisk! ? ? ?

Ovido - Quiz & Flashcards