Alla inlägg under mars 2011

Av Therese Nilsson - 1 mars 2011 08:57


skriver jag detta inlägg.. Kl är 09.00 o jag har inte gått upp än men borde nog snart göra det.. Ska iväg med underbara Aijda till Malmö en liten sväng.. :) Fick ju en ledig dag ifrån jobbet, helt okej tycker jag :) Man har ju alltid nåt att göra så i eftermiddag blir de till att städa o sen bege mig till Anderlöv o ta in hästarna.. Tror minsann de får bli ett träningspass ikväll igen, har ju varit lite slö med träningen förra veckan så måste ta igen det denna veckan.. Trodde jag skulle dö på träningen igår, shit vad jobbigt de var.. De märktes att jag inte var på boxningen förra veckan o förra veckan igen var jag där men mådde inte alls bra så tog inte ut mig så mycket. Igår fick jag tom beröm av Cicci som jag tränar med, hon sa att hon tycker att jag orkar mer nu än när vi började o de e super härligt att höra. Jag anstränger mig verkligen för att sticka o träna även om de ibland e mycket skönare att ligga på soffan en kväll men när man väl e klar på träningen så känns de underbart.. Idag e jag lite slut i kroppen men har inte så värst träningsvärk.. Vilket e synd för jag vill ha massor med träningsvärk, de betyder att jag får gå upp lite med övningarna o ta i lite mer nästa vecka..  Jag vet att jag kan o jag ska fan göra de.. :)


Har inte vägt eller mätt mig på 2 veckor så de börjar bli dags för de, får införskaffa maj en våg o ett måttband.. Min startvikt innan träningen var: 97 kilo o nu e jag nere på 90 kilo men ska ner 13 kilo till innan jag är klar.. Tror ni jag kommer lyckas? Dock så glömde jag mäta mig innan jag började träna men jag har ett midjemått på 110 o det har verkligen minskat för de e på magen jag känner att de händer saker o de e precis det jag vill.. :)


Nu e de dax att ta tag i dagen o börja diska sen dusch o färd till Malmö.. Ha en underbar dag allihopa som läser o lämna gärna kommentarer.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards