Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Hoppsan,vart tog tiden vägen?

Av Therese Nilsson - 5 maj 2011 22:51

Skulle gå o lägga mig i tid hade jag tänkt men klockan e snart 23 o jag e uppe än, aja jag e ju ledig imorron så får ta sovmorgon.. Ska till Mamma imorron på dagen o hoppas hon mår bra så hon orkar hitta på nåt med mig,hon fick ju cellgift idag så håller tummarna att hon mår bra.. Annars har det inte hänt så mycket eller jo kanske men inget jag vill skriva ut här,vet ju inte vem som läser här..


Jag har väldigt mycket inom mig som jag känner att jag måste få ut,jag är en stor tänkare o just nu så tänker o tänker jag istället för att fråga saker rakt ut o isf få ett slag av sanningen i ansiktet.. Jag e ju rädd för sanningen o bli sårad så därför tänker jag istället o väntar på den där dagen som lär komma om jag inte frågar snart. Jag e en väldigt kärleksfull människa o vill ha nån att ge min kärlek till men man måste vara två om det, de blir jobbigt om motpartern inte har något att ge vilket det är i detta fallet, man kan inte bara gå i samma spår o tro att allt kommer lösa sig, det gör det inte.. Att kunna prata om allt hjälper till en stor del oxå, inte över sms,facebook fastän det är lättare så måste man ibland ta saker face to face.. Allt löser för eller senare men bara var ärlig om känslor så kommer det bli bra för oss båda, mest så man inte går o hoppas o tror de kommer bli nåt super o sen efter nån dag får jag slaget i ansiktet att se dej med nån annan, tell me in that cause.. Ok?


Fredag imorron o de ska bli najs, ska till Smedstorp på kvällen me alla som varit med o hjälpt till på Skördefestivalen, jag har ju sålt äggakauga så jag bleb dit bjuden av Fam Olsson, 100 pers.. :-S Länge sen man var på en sån fest.. Men de blir iaf nykter o kanske kanske övernattning hos Carro o barnen.. Jocke har vi skickat iväg.. :-P Lördag har jag ingen inbokat, skönt! Ska bli en hemmakväll tror jag, söndag morgon kör jag till Eslöv för Katta ska tävla så ska dit o hjälpa henne.. :-)


Nä,nu börjar rullgardinerna gå ner så bäst att hoppa ner i säng.. Sov så gott alla mina vänner.. :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 19 maj 2013 20:01

Natten som jag ska börja jobba så har jag alltid svårt att komma till ro.. När jag lägger mig så kommer alla tankar kring Mamma, Pappa o såklart om mig själv.. Hur jag egentligen mår osse vidare, tänker inte gå djupare på hur jag egentligen mår men d...

Av Therese Nilsson - 24 april 2013 13:54

Hemma idag från jobb,har haft migrän sen igår o läste på sjukvårdsupplysningens hemsida att det kan hålla i sig upp till fyra dygn.. Men tänker ändå jobba imorgon,får ta med mig en kräkpåse i bilen.. I övrigt så är det skit i mitt liv.. Oroligt o rör...

Av Therese Nilsson - 21 april 2013 12:28

Sitter hemma i Herrestad o väntar på tvättenska bli kklar så jag kan köra hem.. Adeles låt Someone like you spelas på radion o av nån anledning så trillar tårarna ner för mina kinder.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete idag.. Har städat lite snabb...

Av Therese Nilsson - 18 februari 2013 20:13

Så härligt det är att trots det ligger snö så finns det vårtecken.. :)   Som ni redan vet så händer det mycket, för mycket saker i mitt liv just nu.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete rent ut sagt,har ännu inte förstått att hon aldrig mer komm...

Av Therese Nilsson - 20 oktober 2012 23:55

Sitter med Mamma på hennes rum på Pave avdelningen.. Tankarna snurrar i huvudet på mig, varför drabbar detta just oss? Varför min Mamma? Varför min Pappa? Kan vi inte skruva tillbaka tiden så alla e friska? Hur länge till ska vi gå igenom detta? Kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards