Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Therese Nilsson - 15 februari 2011 19:09


Hejsan hej alla!


Nu är det äntligen dags att ta tag i mitt bloggande igen.. Denna bloggen kommer att handla mest om min träning o livet i allmänhet.. Bloggen kommer till en början att vara öppen o om ni läser den o tycker jag gnäller om nåt så skit då i o läs här.. Okej?


Tänkte dra lite vad som hänt i veckan.. Lördagen tillbringades hemma på soffan efter att ha jagat min syster hela dagen via telefon.. Men inget svar varken på sms eller samtal så la jag mig uppgiven på soffan hela kvällen.. O de var riktigt skönt må jag säga.. Söndagen tillbringades enbart i Lund på sjukhuset hos syster med familj, lill killen Algot har genomgått sin 10:de opereration men nu verkar de som allt e bra.. Igår jobbade jag, kör Ystad denna o nästa vecka.. Skönt med extra pengar o ha nåt att göra.. Fastän de var den här hemska Alla Hjärtans Dag så tillbringade jag o Cicci kvällen i en svettig,äcklig o varm träningslokal o körde 90 minuters Ki-Boxning.. Blev inte lika trött som blivi dom andra ggrna, kan dockl bero på att jag har en förkylning på gång o tycker de e bättre o hoppa över träningen helt o låta kroppen återhämta saj helt innan man kör på max igen..

Idag har de varit jobb, hade ganska så mycket o göra, fast dagen har känts seg, aja får hoppas jag e mer på hugget imorron.. Nu har jag tänt lite ljus så nu ska soffan intas o bara vila..   



Så   på Er..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards