Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Therese Nilsson - 16 februari 2011 20:23


Nu tycker jag bannemaj att de får räcka med detta vädret,ge mig vår o sol! Hörde förresten att de ska snöa ihelgen oxå, de gillas Icke..    


Idag har jag struntat i träningen, är stopp i näsan o har ett tungt huvud o träningen gör ändå ingen nytta om man e sjuk vid träning.. Synd, för jag älskar o träna, jaa ni läste rätt..Jag Älskar Att Träna..    Tycker om när svetten rinner på kroppen på mig, då känner jag mig duktig.. 7 kilo på 6 veckor har jag lyckats med, bara 13 kilo kvar sen e jag nöjd.. Kommer ju snart bli ett stopp när man går upp typ 2 kilo istället för ner 4 kilo.. Men då tar man till andra saker som hjälper en på traven lite.. Nån som har förslag på hur man kan bli fri från en förkylning fort?

 Dagen har tillbringats på jobb såklart, massor att göra o sent på de men jag lyckades re upp de o kom hem i tid, så de blev städning o matlagning efter jobb.. Skönt o ha de gjort inför helgen så man slipper de då.. Helgen ska tillbringas i stallet i Anderslöv o hemma på soffan, måste ju ta de lugnt i helgen så jag blir kry..   


Ta de lugnt o var rädda om varandra annars får ni     av mej.. =P


Pusshaj..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards