Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Therese Nilsson - 31 januari 2012 18:56

Förlåt att jag ente skrivit nu på några dagar,har lixom varit full rulle.. Igår checkade vi som sagt in på patienthotellet i Lund så igår fick Mamma sin första strålning o allt gick bra. Tror vi åt för hela veckan igår,helt sjukt vad vi åt..    Igår när vi checkat in o varit uppe på rummet så åkte vi ner o åt lunch sen åkte vi upp o vilade o sen vidare mot strålningen kl 15 o efter de så fikade vi med semla o en kopp kaffe,åkte upp o fixade lite på rummet sen blev klockan 18 o vi åkte ner o åt kvällsmat o upp på rummet igen o väl här uppe så delade vi en påse vingummi.. Sen såg vi Sofias änglar o när de var slut skulle mamma åka ner o röka så jag följde med ner o då klämmde Mamma två mackor o en kopp kaffe o jag tog en negerbulle o en kopp te.. O ni kan tro att mina mage stod ut både igår kväll o imorse =P


Iaf så har vi inte ätit så mycket idag,som tur e! =) Idag har vi varit på Nova Lund o shoppat lite o mest så tiden går lite fortare o allt gick jätte bra..    Tack Tilda o Mamma för idag..


Nu ska jag lägga mig o läsa lite o umgås med Mamma.. Ha d fint ni som läser.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards