Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Therese Nilsson - 10 mars 2012 16:41

på förra inlägget.. Jaja,där ser man.. De e ju kul att folk läser min blogg o måste prata om den sen osse.. Igår o inatt hade jag skit kul o livet var på topp..Idag har jag en liten träkeps men helt klart värt de! =) Ikväll kommer de gäster o de e hög tid att hoppa i duschen o sen börja göra maten.. =)


En sak bara: Livet är förkort till att ha ovänner. Livet kan ta slut ikväll,inatt,imorron o då kommer man ångra en massa saker om den du e sur eller bitter påom den försvann från dej.. Så lös alltid dina problem om motparten e villig till de! Själv så ska jag ta tag i mina såna problem imorgon,har börjat redan idag men de går sådär! Tråkigt!


Ha en fin lördag o dra ente för mycket slutsatser utan att veta bakgrunderna.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards