Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Therese Nilsson - 20 mars 2012 22:01

e det redan o fy så skönt,snart helg igen ;-) Helger tycker vi ju om.. :-) Idag har det inte hänt så mycket hos mig,har bara röjt undan här hemma så det ser ut som ett hem.. Borde få ordning på mina trallor ute på balkongen men att hantera ett sticksåg vettefan om jag klarar faktiskt.. =S Får nog ha hit en karl som hjälper mig med det.. ;-)


Jag har så mycket inom jag borde få avskrivet från mig men jag o en person har pratat lite ikväll o jag kommer hålla saker ang mamma mer för mig själv..Inget illa menat mot er som bryr er men så kommer de bli,man får såklart fråga saker om henne.. =) Denna blogg e ju till för att lufta mina tankar så här skriver jag allt jag vill men som inte rör mamma.. Som idag så har jag gått o funderat på hur livet kommer se ut.. Jag e arbetslös, har ingen karl men jag har en underbar familj o underbara vänner som stöttar! Men att vara 27,snart 28 år o inte ha nåt känns ibland väldigt hopplöst när alla ens andra i omgivningen har sambo o barn. Jag vill oxå träffa nån att stadga mig med o skaffa barn men jag har blivit grymt bränd av karlar så jag har svårt att släppa nån inpå mig o mitt liv.. För visst e alla karlar ute efter att få ligga o såra en? De e dom.. O har man den inställningen o sårbarheten inom sig så får man själv skylla sig att man e singel men de hade varit så himla skönt att bara kunna få lägga huvudet i nåns knä en kväll för att känna närheten,eller att få sova i samma säng som en karl,Sova! Inget annat! Bara få vakna upp till en famn en morgon,gud vad efterlängtat de e.. Men jag har mitt lilla får som jag lägger under armen när jag saknar som mest.. Aja,bra tös reder sig bäst själv..=)


Nu e de nog om "tycksyndommigidag", för nu e de snart dax att hoppa i säng o ställa klockan så jag kommer upp itid för imorgon blir de morgon möte i Köpingebro.. =)


Sov så gott allihopa.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards