Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Therese Nilsson - 15 mars 2012 18:13


Idag har jag haft sånt skit konstigt humör.. Ena stunden har jag varit hur glad som helst,nästa har jag storgråtit,tredje studen har jag varit arg som ett bi.. Fattar ente vad de e som händer.. Har varit hemma hos föräldrarna igår o idag,helt klart så ändrar de ens humör o känslor.. Livet kommer lixom ikapp mig o alla tankar börjar komma igång igen..Inatt har jag legat o tittat i taket o funderat på massor,klockan 5 var jag så jävla arg o uppgiven att jag skulle slå handen genom väggen för att få ut min frustation.. Inte många timmars sömn blev de iaf..Hela tiden kommer de nya saker. Jag började borra upp min "gardin" som trilla ner i veckan men tålamodet försvann nånstans.. Skulle kunna kasta ner den från balkongen för jag har insett att jag kommer inte klara att sätta upp den ensam. MÖG!


Åt helvete med allt idag,hade dock önskat att jag hade en famn att krypa upp till ikväll o få en kram.. Skit samma med allt. Tack o hej.



Ovido - Quiz & Flashcards