Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Therese Nilsson - 25 mars 2012 10:53

Så himla härligt när solen skiner o man slipper den dimma som de var igår.. =)  I förra inlägget så skrev jag ju att jag fått ett trevligt samtal o nu kan jag äntligen säga vad det handlade om.. Jag har ju sökt lite budbilsjobb runt om trelleborg men bara ett som hört av sig för typ en månad sen,men sen inte hört mer.. Men i onsdags när jag körde genom svedala så tänkte jag på det här företaget o 5 timmar senare ringer dom o undrar ifall jag har fått jobb,nä sa jag de har jag ente.. Bra,då vill jag träffa dig imorgon kl 8.40,absolut sa jag =) Så itorsdags morse körde jag upp till svedala o träffade dom,klockan 9.00 lämnade ag svedala o 25 minuter senare ringer dom o undrar ifall jag har svårt att stiga upp mitt i natten,nä sa jag de e inga problem.. Bra,då vill vi att du börjar på söndag natt 02.15 Ehhhhehhh okej,ja de går bra sa jag.. Han sa att dom har mycket expresskörningar i hela sverige,danmark o i tyskland.. Skit kul känner jag inför detta! Så inatt ska jag börja jobba men inte förän kl 03.00 för han sa fel tid.. Så i sommar kommer jag köra för Svedala Cargo =) Känns såå härligt! Jag skrek verkligen av lycka i bilen när jag lagt på,jaaa jag vet att jag e litta knäpp.. =P


Annars så har jag haft några bra dagar nu o hoppas de håller i sig.. Igår var de släktträffi tomelilla sen blev de mys i fredriksberg o sen raka vägen hem till sängen.. O bara för jag e så himla glömsk så måste jag köra till ystad idag igen o lämna tillbaka kläder som ska gå i retur.. Skulle lämna dom igår men ja,jag glömde ;)


Nä,ut nu med er i det fina vädret o sitt ente framför dautan o häcka.. =P

Ovido - Quiz & Flashcards