Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Therese Nilsson - 27 mars 2012 15:14

Idag är jag helt färdig,andra dagen sägs alltid vara värst när man jobbar natt o de kan jag hålla med om.. Har åkt en ny runda inatt,var i Eslöv,Höör,Lomma o några andra ställen som jag ente kommer ihåg   Men jag har ju 3 nätter på mig att lära mig rundan sen ska jag köra själv mån o tis nästa vecka.. Inatt åkte jag med en kille som var betydligt trevligare än han jag åkte första natten,inatt har jag blivit kallad både de ena o de andra.. Typ att jag e klumpig, gammal o mer men de kommer jag ente ihåg just nu =P Nä,de var roligt inatt o tiden gick fort,förutom när bilen la av i Lund mitt i den stora "Sony Ericsson" rondellen som jag kallar den.. Efter en liten bogsering så startade den igen o sen körde vi vidare.. De e mycket att lära o ente alls så som jag gjort på schenker men nog fan ska jag lära mig detta oxå,e ju dock lite orolig över att hitta överallt men de får ta den tid de tar helt enkelt.. Mycket jobbprat men de blir så när man trivs på sitt jobb redan andra dagen..


Solen lyser utanför o jag har sjuk ångest över att jag e så trött att jag måste gå o sova igen,vill gå ut men jag sov 3.5 timme inatt så behöver sömnen.. Inväntar ett samtal från Mamma att allt gått bra med henne lilla OP.. Har skickat in dom till Sofias änglar men gjort allt i smyg så hoppas ingen avslöjar! Nä,två huvudvärkspiller o sen i säng igen..


På återseende en dag..   

Ovido - Quiz & Flashcards