Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Torsdag..

Av Therese Nilsson - 8 mars 2012 22:17


Jag har dragits med några jävligt jobbiga tankar nu ett par dagar,tankar som tar så mycket energi ifrån mig att jag inte ens orkar köra hem till Mamma. Jag förstår ente i min vildaste fantasi hur man kan sparka på nån som redan ligger o mår skit. Jag har hundra saker o tänka på o ibland så tänker jag mig ente för,men de e ju mänskligt att fela. Iaf i mina ögon,ingen människa e helt jävla felfri även om personen tror de! Jag e trött på att hästfolk utnyttjar mig,jag passar när man åker bort men annars e jag osynlig? De finns roligare saker än att stå o dra i skiten när ni e iväg o har skit roligt. Jag har aldrig varit på Göteborg Horse Show,jag har aldrig varit på Stockholm Horse Show, de e min dröm att få åka till detta o de e drömmar jag haft sen jag började hålla på med hästar men aldrig blivit tillfrågad om jag vill med dit.. Aldrig nånsin! Jag har äntligen vaknat upp o sett vilka som hade mig som vän för jag ställde alltid upp o körde istället för att dricka! Jag skulle kunna skriva ut huur många som helst här som utnyttjat mig med allt,e de kanske nåt ni vill jag ska göra? Jag e trött på att behöva bli arg o skriva av mig här. Jag e trött på de mesta i livet, jag e trött på att känna mig otillräcklig i livet,jag skulle lika bra kunna hoppa framför tåget,jag e trött på behöva förklara mig över att jag mår dåligt,jag e trött på att behöva fundera på mina vänner,jag e trött på att sitta ensam i min lägenhet,jag e trött på att bli nerhackad på. Vissa saker e självförvållat,helt klart. Men jag bor ju osse bara en timme bort o jag e lika trött som vad ni e o de tar exakt lika lång tid för mig som förer att köra hit. Men nä,Trelleborg e ju inte så fint så hit kan man inte komma. Jag har oxå insett vilka som e mina V Ä N N E R,riktiga V Ä N N E R! Dom går att fylla på en hand. Imorron vill jag hitta på nåt,antingen på dagen eller på kvällen men ingen vill,jag förstår att ni jobbar men förstå mig om jag säger nej till saker när ni frågar.


Jag önskar jag hade nån att få en kram av idag,de skulle betyda så mycket! Jag önskar jag hade nån som skickade ett fint sms. De e så mycket man önskar! Jag önksar jag ska få sova en hel natt inatt. Jag önskar de e fint väder imon. Jag kommer rensa på facebook,om jag så bara kommer ha kvar 10 personer så gör inte de mig nåt för de e dom som betyder nåt. Dom som kan lyssna på mig när jag måste prata av mig vilket tyvärr e allt för ofta. Jag lyssnar på mina vänner men lägger tyvärr ingen större energi på era problem,jag orkar de inte! Jag stör mig på folk som säger Jag vet hur du har de,så fan heller ni vet! E ni så jävla rädda för att jag ska börja gråta eller nåt när vi pratar så får ni ta de. Vänner tröstar! Jag kan ente hjälpa att jag gnäller. Jag kan ente hjälpa att jag e lessen. Jag kan ente hjälpa jag e så misslyckad..


Mina tankar o frivilligt att läsa bloggen,vet att det finns dom som tycker jag e skit löjlig som skriver här men de e mitt sätt att rensa huvudet.. Fridens


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 19 maj 2013 20:01

Natten som jag ska börja jobba så har jag alltid svårt att komma till ro.. När jag lägger mig så kommer alla tankar kring Mamma, Pappa o såklart om mig själv.. Hur jag egentligen mår osse vidare, tänker inte gå djupare på hur jag egentligen mår men d...

Av Therese Nilsson - 24 april 2013 13:54

Hemma idag från jobb,har haft migrän sen igår o läste på sjukvårdsupplysningens hemsida att det kan hålla i sig upp till fyra dygn.. Men tänker ändå jobba imorgon,får ta med mig en kräkpåse i bilen.. I övrigt så är det skit i mitt liv.. Oroligt o rör...

Av Therese Nilsson - 21 april 2013 12:28

Sitter hemma i Herrestad o väntar på tvättenska bli kklar så jag kan köra hem.. Adeles låt Someone like you spelas på radion o av nån anledning så trillar tårarna ner för mina kinder.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete idag.. Har städat lite snabb...

Av Therese Nilsson - 18 februari 2013 20:13

Så härligt det är att trots det ligger snö så finns det vårtecken.. :)   Som ni redan vet så händer det mycket, för mycket saker i mitt liv just nu.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete rent ut sagt,har ännu inte förstått att hon aldrig mer komm...

Av Therese Nilsson - 20 oktober 2012 23:55

Sitter med Mamma på hennes rum på Pave avdelningen.. Tankarna snurrar i huvudet på mig, varför drabbar detta just oss? Varför min Mamma? Varför min Pappa? Kan vi inte skruva tillbaka tiden så alla e friska? Hur länge till ska vi gå igenom detta? Kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards