Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Känslan..

Av Therese Nilsson - 12 mars 2012 11:20


Känslan när solen skiner o fåglarna kvittar är så underbar.. O framför allt så sitter känslan efter helgen kvar o det är så härligt,skuttar runt i lägenheten med ett leende på läpparna o små dansar till bra musik.. Livet kunde alltid varit såhär tycker jag! Jag önskar att jag kunde säga att jag hittat saker som är på väg att falla på plats men tyvärr inte.. Inte hört nåt mer om jobbet jag sökte men håll tummarna att dom ringer igen! =) Jag önskar jag kunde säga att jag hittat nån att dela mitt liv med men de har jag inte,den som väntar på nåt gott kan ju aldrig vänta för länge.. Har inte träffat Mamma sen itorsdags,de känns konstigt men kanske behöver jag de för jag ska få lite luft själv o leva lite som jag vill o låta tankarna vara. För nu är jag laddad med ny energi! O det är såå härligt! Livet blir vad man gör de till o jag försöker alltid göra de bästa även om man ibland kör fel på vägen o klantar till de men problem e till för att lösas.. Finns tyvärr människor som ser problem istället för lösningar.. Men allt går att lösa, om inget annat så med vilja,våld o vaselin! =P Jag tar livet med en klackspark o låter folk skratta bakom min rygg om dom vill! =) De finns alltid en bakgrund bakom mina statusar på fejjan eller mina bilder. MEN! Jag gör de ente för att JAG vill ha uppmärksamhet,jag gör de för de e kul o att finns människor som stör sig på de.. =) Jag lägger alltid upp det med en skämtsam ton så ta ente allt på allvar som skrivs eller läggs upp! =) Åhh,vad livet är härligt idag! =D Jag e så glad att jag skulle kunna gå ut på balkongen o skrika allt vad jag kan! Tror dock inte grannarna hade uppskattat de =P Idag blir de till att röja här hemma,har ett berg av disk som jag måste ta mig an,nån som anmäler sig frivilligt? =) O dagens utmaning blir till att komma på hur jag ska sätta upp min persienn som trilla ner i huvudet på mig imorse när ajg skulle dra bort den,men de löser sig! Hmm,får kanske först hitta en borrmaskin? Hålen måste flyttas o jag som aldrig använt en borrmaskin ska nog ente göra de själv.. =P Finns ju förvisso inget sexigare än en karl som står med en borrmaskin =D O glöm inte,Ta inte alltid livet på så mycket allvar,livet e till för att ha roligt,inte vara sura,bittra eller bråka med nån.. =)


Nä mina vänner o ovänner,nu ska jag fortsätta röja här hemma o dansa loss lite,spela lite luftgitarr o headbanga.. =P Ha en underbar vårdag!


Ses o hörs!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 19 maj 2013 20:01

Natten som jag ska börja jobba så har jag alltid svårt att komma till ro.. När jag lägger mig så kommer alla tankar kring Mamma, Pappa o såklart om mig själv.. Hur jag egentligen mår osse vidare, tänker inte gå djupare på hur jag egentligen mår men d...

Av Therese Nilsson - 24 april 2013 13:54

Hemma idag från jobb,har haft migrän sen igår o läste på sjukvårdsupplysningens hemsida att det kan hålla i sig upp till fyra dygn.. Men tänker ändå jobba imorgon,får ta med mig en kräkpåse i bilen.. I övrigt så är det skit i mitt liv.. Oroligt o rör...

Av Therese Nilsson - 21 april 2013 12:28

Sitter hemma i Herrestad o väntar på tvättenska bli kklar så jag kan köra hem.. Adeles låt Someone like you spelas på radion o av nån anledning så trillar tårarna ner för mina kinder.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete idag.. Har städat lite snabb...

Av Therese Nilsson - 18 februari 2013 20:13

Så härligt det är att trots det ligger snö så finns det vårtecken.. :)   Som ni redan vet så händer det mycket, för mycket saker i mitt liv just nu.. Jag saknar Mamma nåt så in i helvete rent ut sagt,har ännu inte förstått att hon aldrig mer komm...

Av Therese Nilsson - 20 oktober 2012 23:55

Sitter med Mamma på hennes rum på Pave avdelningen.. Tankarna snurrar i huvudet på mig, varför drabbar detta just oss? Varför min Mamma? Varför min Pappa? Kan vi inte skruva tillbaka tiden så alla e friska? Hur länge till ska vi gå igenom detta? Kan ...

Ovido - Quiz & Flashcards